Ezt a problémát két ok okozhatja:
A hálózat megszakadt
- Húzza ki a külső hálózati kábelt. Ha a DHCP-t úgy állította be, hogy IP-címeket rendeljen az eszközökhöz, címütközés léphet fel a kamerák és a hálózat más eszközei között. A kamerarendszer és az otthoni hálózat megfelelő működéséhez statikus IP-címeket kell elkülöníteni a kamerák számára és külön IP-címet az NVR számára.
- Valószínűleg frissíteni kell a kamerákat és az NVR-eket. Ezért kérjük, adja meg az NVR verzió adatait a rendszer frissítéséhez. A frissítés után ellenőrizze, hogy minden működik-e.
A rögzített csatorna lemaradt
- Ellenőrizze, hogy a hálózati kábel nem esett-e le véletlenül, a hossza nem haladja meg a 100 métert, vagy hogy nincs-e semmilyen interferencia az elektromos vezetékekkel
- Ha az első lépés nem oldja meg a problémát, próbálja meg cserélni a kamerát. Ha a kamera cseréje nem segített, tesztelje a kamerát egy rövidebb kábel NVR-hez közelebbi csatlakoztatásával. Ha ez nem segített, forduljon az ügyfélszolgálathoz.