Kamera probléma

A kamera folyamatos újraindítása

Ha a fényképezőgép folyamatosan újraindul, probléma lehet a konnektorral, a hálózati adapterrel vagy a kábelekkel.

Az újraindítási probléma megoldása:

Ha a fényképezőgép hálózati adaptert használ, csatlakoztassa egy másik működő elektromos aljzathoz.

 

Ha egy működő elektromos aljzathoz való csatlakoztatás nem oldja meg a problémát, próbálkozzon egy másik fényképezőgép működő hálózati adapterével.

 

Csatlakoztassa a kamerát a DVR / NVR vagy a PoE kapcsoló másik portjához. Ha lehetséges, csatlakozzon a jelenleg működő kamera által használt porthoz.

 

Próbáljon meg másik BNC- vagy Ethernet-kábelt használni. A kábelek megsérülhetnek, ha meggörbülnek, megcsavarodnak vagy eltörnek.

 

A kamera alapértelmezett beállításainak visszaállítása.

Ha SD-kártyát használ, vegye ki az SD-kártyát, és kapcsolja ki, majd be a fényképezőgépet.

 

A fényképezőgép be- és kikapcsolásához húzza ki az áramforrást körülbelül 30 másodpercre. Csatlakoztassa újra a fényképezőgép tápegységét.

 

Ha a fényképezőgép sikeresen újraindul, helyezze be az SD-kártyát, és ellenőrizze, hogy a probléma továbbra is fennáll-e. Ha a probléma megismétlődik, akkor formázza az SD-kártyát.

IR kamerák: Miért nem működik nálam a színes éjjellátó, csak a fekete-fehér?

Gyenge megvilágítás mellett a legtöbb infravörös (IR) biztonsági kamera automatikusan átvált fekete-fehér infravörös / éjszakai látásra. A fekete-fehér infravörös képek biztosítják a maximális részletgazdagságot és tisztaságot gyenge fényviszonyok mellett is. A színes éjjellátó biztonsági kamerák olyan képérzékelőket tartalmaznak, amelyek érzékenyebbek a fényre, így gyenge fényviszonyok mellett is színesen rögzíthetnek. Ezek a kamerák akkor működnek a legjobban, ha olyan otthonok vagy épületek külsején helyezik el őket, ahol külső fényforrások vannak a közelben.

Ha a fényviszonyok 1 lux alá csökkennek (teljes sötétség), a színes videó átvált fekete-fehér IR éjszakai látásmódra, hogy biztosítsa az optimális képminőséget gyenge fényviszonyok között. Ha a videojel nem színesen jelenik meg, előfordulhat, hogy nincs elegendő környezeti fény a színes éjjellátó funkció működéséhez.

A színes kijelzővel kapcsolatos problémák hibaelhárítása színes éjjellátó kamerákban:

Győződjön meg arról, hogy a kamerát olyan helyre szerelte fel, amely nincs teljesen sötétben. A kamera megfelelő működéséhez legalább 1 lux energia szükséges. Teljes sötétségben a kamera infravörös érzékelőket használ, és fekete-fehérben jeleníti meg a videót. Fontolja meg, hogy a kamerát olyan helyre telepítse, ahol külső fényforrások vannak a közelben.

Győződjön meg arról, hogy a fényképezőgép elegendő energiával rendelkezik. Ellenőrizze az áramforrást úgy, hogy a fényképezőgépet működő tápegységhez, túlfeszültség-védőhöz, hosszabbítókábelhez vagy elektromos aljzathoz csatlakoztatja.

VIGYÁZAT: A hálózati adapterek nem kültéri használatra készültek, és beltérben vagy vízálló dobozban kell őket elhelyezni.

Győződjön meg arról, hogy a kamera és a fényérzékelők nincsenek eltakarva.

Ha gömb alakú kamerát használ, ügyeljen arra, hogy a napellenző vagy a napellenző ne legyen túl messze a fényképezőgép felett, nehogy fény érje az érzékelőket. Ezek az akadályok megakadályozhatják, hogy az érzékelők megfelelő környezeti fényt érjenek el.

Hiányzik a videoátvitel a kamerából

Ha a videofeed nem jelenik meg egy adott kameránál a DVR/NVR rendszeren, akkor ellenőriznie kell a kamera csatlakozását.

A kamera csatlakozásának ellenőrzéséhez:

Csatlakoztassa a kamerát egy másik porthoz a DVR/NVR hátulján. Ha van olyan port, amely éppen egy másik kamera videóját jeleníti meg, először próbálja meg a kamerát ehhez a porthoz csatlakoztatni. Ha a kamera képe megjelenik az új port használatakor, próbálja meg újra az eredeti portot, az újracsatlakozás elindíthatja a kamera videoforrásának megjelenítését.

Ellenőrizze, hogy a fényképezőgép megfelelően csatlakozik-e a hálózati adapterhez, és hogy a hálózati adapter egy működő aljzathoz van-e csatlakoztatva.

Fedje le a kamera lencséjét. Figyelje meg, hogy a piros LED-ek kigyulladjanak, és hallgassa meg a kattanó hangot. Ez azt jelenti, hogy az infravörös (IR) LED-ek kigyulladnak, és a kamera elegendő energiát kap. Ha a fényképezőgép nem kap elég áramot az infravörös (IR) LED-ek bekapcsolásához, csatlakoztassa a kamerát egy másik elektromos aljzathoz.

Próbáljon ki egy másik BNC vagy Ethernet kábelt. A kábelek megsérülhetnek, ha meggörbülnek, megcsavarodnak vagy eltörnek.

Győződjön meg arról, hogy a BNC vagy Ethernet kábel hossza nem haladja meg a maximális átviteli hosszt. A maximális ajánlott kábelhossz után a képminőség romlik.

 
Rossz minőségű torz kép

Számos tényező befolyásolhatja a kamera videoátvitelének minőségét, beleértve a telepítést, a használt kábeleket és a környezeti tényezőket. Ha azt észleli, hogy a kamerából származó kép torz, elmosódott, pixeles, hullámos vonalakat tartalmaz, vagy statikus, a minőségi problémát az alábbi lépések végrehajtásával oldhatja meg:

A videó streaming minőségének visszaállítása:

Ügyeljen arra, hogy eltávolítsa az objektívről a műanyag matricát, és rendszeresen tisztítsa meg a lencsét egy puha ruhával.

 

Ügyeljen arra, hogy ne legyen nedvesség az objektíven. Fontolja meg a fényképezőgép olyan helyre történő felszerelését, amely menedéket biztosít, vagy állítsa be a fényképezőgép napellenzőjét (ha van), hogy megakadályozza az eső/nedvesség felhalmozódását az objektíven.

 

Ha dómkamerát használ, győződjön meg arról, hogy a rögzítőcsavarokat imbuszkulccsal rögzíti. A meglazult csavarok a belső lencse rezgését és a kép elmosódását okozhatják.

 

Győződjön meg arról, hogy a kamera hálózati adaptere be van szerelve. A fényképezőgép hálózati adaptere nem kültéri használatra készült.

 

Az elégtelen teljesítmény videoproblémákat okozhat. Próbálja meg a kamerát egy másik működő elektromos aljzathoz csatlakoztatni, és ellenőrizze, hogy megfelelően csatlakozik-e a hálózati adapterhez.

 

Ha 8 az 1-ben vagy 4 az 1-ben hálózati adaptert használ, próbálja meg egy másik elektromos aljzathoz csatlakoztatni a hálózati adaptert. Húzza ki a hálózati adapterhez csatlakoztatott összes többi kamerát, ha a fényképezőgépen látható kép javul, a hálózati adapter megsérülhet. Cserélje ki a hálózati adaptert.

 

Ha varifokális kamerát használ, olvassa el a fényképezőgép használati útmutatóját a fényképezőgép manuális élességállításához.

 

A kamera és a tápkábelek ellenőrzése mellett előfordulhat, hogy a kábelek beszerelését is ellenőriznie kell, hátha itt van a probléma.

 

A DVR/NVR és a kamera közötti kábellel kapcsolatos problémák elkerülése érdekében:

 

Győződjön meg arról, hogy nincsenek megtörések vagy tekercsek a kábelekben. A törések vagy tekercsek a jel hibás működését vagy rövidzárlatot okozhatnak, amely megakadályozhatja a videojel megfelelő megjelenítését.

 

Győződjön meg arról, hogy a kábelek nincsenek egymáshoz kötve. A kötegelt kábelek jelszivárgást és statikus elektromosságot okozhatnak.

 

Ügyeljen arra, hogy a beszerelés során ne sérüljenek meg a kábelek (pl. kapcsok, fém csatlakozók vagy eltemetett vezetékek).

 

Győződjön meg arról, hogy a kábelek csatlakoztatva vannak a DVR/NVR hátuljához. A kamerák felvevőhöz való csatlakoztatásához lásd a felhasználói kézikönyvet.

 

Győződjön meg arról, hogy a kábelek csatlakoztatva vannak a kamerák hátuljához.

 

Próbáljon meg egy másik BNC kábelt vagy Power over Ethernet (PoE) / Ethernet kábelt használni a kamera csatlakoztatásához a DVR/NVR hátuljához.

 

Győződjön meg arról, hogy a BNC vagy PoE kábel hossza nem haladja meg a maximálisan ajánlott átviteli hosszt. A maximális ajánlott kábelhossz után a képminőség romlik.

 
Mi a teendő, ha a fényképezőgép nem ismeri fel az SD-kártyát?

1. Ellenőrizze, hogy az SD-kártya megfelelően van-e behelyezve (ameddig csak lehet).

2. Próbálja meg behelyezni az SD-kártyát egy számítógépbe vagy más eszközbe, és ellenőrizze, hogy az eszköz felismeri-e. Ha nem, akkor valószínűleg hiba van a kártyában. Ha igen, az azt is jelentheti, hogy az adott kártya nem kompatibilis az adott kamerával.

3. Formázza az SD-kártyát FAT32-re a számítógépen, és tesztelje a fényképezőgépen.

4. Ellenőrizze, hogy elérhető-e új frissítés a kamerához. Ha igen, frissítse. Ezután tesztelje a kártyát.

5. Próbáljon meg egy másik memóriakártyát behelyezni a fényképezőgépbe, és ellenőrizze, hogy felismeri-e. Ha igen, használja ezt a kártyát.

 

 

Itt vásárolhat SD-kártyákat

 
RJ45 kábelek csatlakoztatása a csatlakozóban - IP kamera

Hogyan csatlakozik az IP kamera RJ45 csatlakozója?

A vastagabb fekete-piros kábel a tápegység.

1 - RX Kék fehér vonal - Kék-fehér

2 - RX kék vonal - kék

3 - TX zöld fehér vonal - zöld-fehér

4 - Fehér vonal - Fehér

5 - Piros vonal (lila) - Lila vagy piros

6 - TX zöld vonal - zöld

7 - Sárga vonal - Sárga

8 - Fekete vonal - Fekete

Elmosódott kép van a fényképezőgépen - Zoom és Focus képélesítés

Ha a kamerán lévő teljes kép életlen és elmosódott, és varifokális kamerája van, akkor manuálisan kell fókuszálnia a képet.

Mind a DOME, mind a BULLET kamerák testén van egy "csavar", amelyen a FOCUS felirat olvasható, ahol élesítheti a képet (fókusz).

 

 

Miért jelennek meg a kamerák gyakran offline állapotban a NoConfig-ot?

Ezt a problémát két ok okozhatja:

A hálózat megszakadt

  1. Húzza ki a külső hálózati kábelt. Ha a DHCP-t úgy állította be, hogy IP-címeket rendeljen az eszközökhöz, címütközés léphet fel a kamerák és a hálózat más eszközei között. A kamerarendszer és az otthoni hálózat megfelelő működéséhez statikus IP-címeket kell elkülöníteni a kamerák számára és külön IP-címet az NVR számára.
  2. Valószínűleg frissíteni kell a kamerákat és az NVR-eket. Ezért kérjük, adja meg az NVR verzió adatait a rendszer frissítéséhez. A frissítés után ellenőrizze, hogy minden működik-e.

A rögzített csatorna lemaradt

  1. Ellenőrizze, hogy a hálózati kábel nem esett-e le véletlenül, a hossza nem haladja meg a 100 métert, vagy hogy nincs-e semmilyen interferencia az elektromos vezetékekkel
  2. Ha az első lépés nem oldja meg a problémát, próbálja meg cserélni a kamerát. Ha a kamera cseréje nem segített, tesztelje a kamerát egy rövidebb kábel NVR-hez közelebbi csatlakoztatásával. Ha ez nem segített, forduljon az ügyfélszolgálathoz.
Mi a teendő, ha a kamera nem ismeri fel az SD-kártyát?

1. Ellenőrizze, hogy az SD-kártya megfelelően van-e behelyezve (ameddig csak lehet).

2. Próbálja meg behelyezni az SD-kártyát egy számítógépbe vagy más eszközbe, és ellenőrizze, hogy az eszköz felismeri-e. Ha nem, akkor valószínűleg hiba van a kártyában. Ha igen, az azt is jelentheti, hogy az adott kártya nem kompatibilis az adott kamerával.

3. Formázza az SD-kártyát FAT32-re a számítógépen, és tesztelje a kameráján.

4. Ellenőrizze, hogy elérhető-e új frissítés a kamerához. Ha igen, frissítse. Ezután tesztelje a kártyát.

5. Próbáljon meg egy másik memóriakártyát behelyezni a fényképezőgépbe, és ellenőrizze, hogy felismeri-e. Ha igen, használja ezt a kártyát.

 

 

Itt vásárolhat SD-kártyákat

 

összesen 9 termék